Reklamacja towaru
1. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedłożenie karty gwarancyjnej, w przypadku utraty lub zniszczenia nie wystawia się jej duplikatu.
2. Akumulator przy składaniu reklamacji powinien być czysty i naładowany.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie ustawowym - 14 dni.
4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- osobiście pod adresem: AUTO-ELEKTRO S.C., ul. Braci Mieroszewskich A1-3, 41-219 Sosnowiec
- pisemnie na adres: AUTO-ELEKTRO S.C., ul. Braci Mieroszewskich A1-3, 41-219 Sosnowiec
- telefonicznie pod numerem telefonu: 600 791 100
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@akumulatory-sosnowiec.pl
5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji;
- danych kontaktowych składającego reklamację.